فست فود در آون توستر

گرم کردن سیب زمینی سرخ شده در آون توستر

راهنمای ساده برای گرم کردن مجدد سیب زمینی سرخ شده در آون توستر

سیب زمینی سرخ شده باقی مانده از شام دیشب دارید؟ یا شاید غذا از بیرون رفته اید و  به خانه آورده اید و سیب زمینی سرخ شده آن کمی سرد است؟ در هر دو حالت آون توستر دوست شماست. در این آموزش سعی داریم گرم کردن سیب زمینی سرخ شده در آون توستر را شرح دهیم.

آیا می توان سیب زمینی سرخ کرده را در آون توستر دوباره گرم کرد؟

به راحتی می توانید سیب زمینی سرخ کرده را در آون توستر خود گرم کنیددر واقع، یک آون توستر برای گرم کردن مجدد سیب زمینی سرخ کرده ایده آل است، زیرا برای گرم کردن محفظه توستر، زمان زیادی طول نمی کشد. حرارت زیاد آون توستر باعث می شود سیب زمینی سرخ شده با طعم گرم و تازه بخورید.

چگونه سیب زمینی سرخ شده را در آون توستر گرم کنیم؟

برای گرم کردن سیب زمینی سرخ شده در آون توستر باید با یک آون توستر بسیار داغ شروع کنید. آون توستر را با دمای 450 درجه فارنهایت گرم کنید. دمای بالا باعث می‌شود سیب‌زمینی‌های سرخ شده بدون پختن بیش از حد، ترد و خوش طعم شوند.

سیب زمینی های سرخ شده را به صورت یک لایه روی یک سینی پخت مخصوص پهن کنید. اگر سیب زمینی های سرخ شده روی هم انباشته شده باشند، به طور یکنواخت گرم نمی شوند. در صورت لزوم سیب زمینی ها را به صورت دسته ای گرم کنید. یعنی وقتی یک دسته گرم شد سینی را خالی کرده و دسته دیگر را در سینی پهن کنید.

نوشته های مشابه

نیازی نیست به سیب زمینی سرخ شده روغن اضافه کنید. همان مقدار روغنی که در درون سیب زمینی ها از اول وجود دارد برای طعم خوب و گرم کردن کافی است.

سینی پخت سیب زمینی سرخ شده را در فر از قبل گرم شده توستر خود قرار دهید. آنها را حدود 5 دقیقه گرم کنید – نیازی به برگرداندن یا هم زدن سیب زمینی ها نیست.

در صورت تمایل نمک اضافه کنید و از سیب زمینی سرخ شده داغ و ترد خود لذت ببرید!

سیب زمینی سرخ شده در آون توستر

چقدر طول می کشد تا سیب زمینی سرخ شده در آون توستر دوباره گرم شود؟

اگر فر توستر شما روی 450 یا 500 درجه فارنهایت تنظیم شده است، حدود 5 دقیقه طول می کشد تا سیب زمینی سرخ شده را دوباره گرم کنیداگر از دمای کمتری بین 350 تا 400 درجه استفاده کنید، ممکن است 10 دقیقه طول بکشد. گرم کردن مجدد سیب زمینی های سرخ شده در دمای اتاق نسبت به سیب زمینی های سرخ شده در یخچال زمان کمتری می برد.

حتما بخوانید: گرم کردن پیتزا در آون توستر

خرید آون توستر برتینو

آیا می توانید سیب زمینی سرخ کرده مغازه های فست فود فروشی را دوباره گرم کنید؟

می توانید سیب زمینی سرخ کرده  آماده را به همان روشی که با هر سیب زمینی سرخ شده دیگری گرم می کنید، گرم کنیدآنها را به مدت 5 دقیقه روی یک سینی فر در آون توستر 450 درجه قرار دهید. از آنجایی که سیب زمینی سرخ کرده بیرون نسبتاً نازک است، باید توجه بیشتری داشته باشید تا نسوزند.

سیب زمینی های سرخ شده باقی مانده را دور نریزید!

آون توستر روشی ایده آل برای گرم کردن مجدد سیب زمینی سرخ شده است، زیرا سرخ کردن سیب زمینی ها با مایکروویو فقط آنها را خیس می کند. هنگام گرم کردن مجدد سیب زمینی سرخ شده حتما از دمای بالا استفاده کنید و مراقب آنها باشید تا نسوزند.

سیب زمینی سرخ شده در آون توستر

 

شاید به این مطالب هم علاقمند باشید:

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا