کیک و شیرینی در آون توستر

طرز تهیه شیرینی در آون توستر

پختن شیرینی در آون توستر

شیرینی داغ و تازه یک پذیرایی شیک برای انواع مهمانی ها است. در این مقاله آموزشی، به آموزش پختن یا برشته کردن شیرینی در آون توستر می پردازیم.

آیا می توانید شیرینی را در آون توستر تهیه کنید؟

آون توستر برای پخت شیرینی ایده آل است زیرا شیرینی را به طور یکنواخت می پزد و  باعث می شود داخل آن نرم و بیرون از آن ترد و برشته باشد. همچنین لازم نیست نگران ریختن خورده های شیرینی خود در شیارهای آون توستر باشید!

آیا شیرینی را قبل از درست شدن برش می دهید؟

شیرینی ها را می توان به صورت کامل یا ورقه ای در آون توستر پخت ، این به سلیقه ی شما بستگی داردبرشته کردن شیرینی به طور کامل کمی بیشتر طول می کشد اما داخل شیرینی را خوب و مرطوب نگه می دارد. برش دادن شیرینی قبل از پختن آن در توستر، بافت تردتری به آن می دهد و تنها چند دقیقه طول می کشد.

برشته کردن شیرینی در آون توستر

نحوه پختن کردن شیرینی ها بسته به اینکه ابتدا آن را برش داده باشید یا نه، کمی متفاوت است.

نوشته های مشابه

برشته کردن شیرینی به صورت کامل

برای پختن یک شیرینی کامل، اون توستر را از قبل با دمای 375 درجه فارنهایت گرم کنید. شیرینی خود را روی سینی قرار دهید تا خرده های آن در کف آون توستر نریزد(از سینی قفسه ای استفاده نکنید).

روی شیرینی چند قطره آب بپاشید. این کار به حفظ رطوبت داخل و جلوگیری از خشک شدن شیرینی در حین گرم کردن مجدد کمک می کند.

سینی شیرینی را داخل آون توستر که از قبل گرم شده  قرار دهید. تایمر را روی چهار دقیقه تنظیم کنید، اما با دقت مراقب آن باشید. شما می خواهید شیرینی تان خوب و داغ از آب در آید ولی اگر غافل شوید و خیلی در دستگاه بماند میمکن است بسوزد.

 

برشته کردن شیرینی های برش داده شده

برای پختن شیرینی برش داده شده، آون توستر خود را روی آبپز قرار دهید. اگر آون توستر شما دارای تنظیمات شیرینی است، می توانید به جای آن از این برنامه استفاده کنید.

 

دونات در توستر

شیرینی ها را از وسط نصف کنید، دقیقاً همان کاری که باید قبل از گذاشتن آنها در آون توستر انجام دهید.

توصیه می کنیم شیرینی برش خورده را در سینی پخت قرار دهید تا خورده های آن در کف آون تستر نیفتد و خطر آتش سوزی ایجاد نکند. نان شیرینی را طوری روی سینی قرار دهید تا قسمت بریده شده به سمت بالا باشد.

هنگامی که در آون توستر قرار می گیرید، نان شیرینی شما فقط به دو دقیقه برای برشته شدن نیاز دارد. زمان مورد نیاز بستگی به نظر شما برای اینکه چقدر می خواهید برشته شود، بستگی دارد. با دقت شیرینی را چک کنید تا مطمئن شوید که شیرینی ها نسوزند!

چه مدت یک شیرینی را در آون توستر برشته کنید؟

یک شیرینی کامل حدود چهار دقیقه طول می کشد تا برشته شود، در حالی که یک شیرینی تکه شده فقط دو دقیقه طول می کشداگر دوست دارید شیرینی‌هایتان ترد باشد، آن‌ها را در یک یا دو دقیقه دیگر بگذارید تا بیشتر برشته شود.

با برشته کردن آنها در آون توستر می توانید شیرینی های تازه و داغ را در کمتر از پنج دقیقه میل کنیدچه برای صبحانه، چه برای ناهار یا یک میان وعده بعد از ظهر، شیرینی های سوخاری یک انتخاب عالی هستند.

خرید لوازم آشپزخانه ضروری

شاید به این مطالب هم علاقمند باشید:

0%

امتیاز کاربران: 3.38 ( 2 رای)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا