راهنمای خرید آون توستر

مقایسه توستر با آون توستر: مزایا و معایب هر کدام چیست؟

مقایسه توستر با آون توستر: مزایا و معایب هر کدام چیست؟

در حالی که برخی افراد معتقدند توستر و آون توستر یک لوازم خانگی مربوط به آشپزخانه هستند، اما آنها یکسان نیستند.با اینکه آنها چند وجه مشترک دارند ، نحوه عملکرد و کاربرد اصلی آنها بسیار با یکدیگر متفاوت است. در این مطلب آموزشی سعی داریم به مقایسه توستر با آون توستر بپردازیم.

اما به کدام یک نیاز دارید؟

این پاسخ تا حد زیادی به آنچه از دستگاه انتظار دارید بستگی دارد. آیا می خواهید نان، شیرینی یا وافل دوطرف برشته شده درست کنید؟ یا دوست دارید دستگاهتان آپشن های بیشتری برای پخت و پز و پخت نیز ارائه دهد؟

آیا توستر مانند آون توستر است؟

نه، توستر و آون توستر دو وسیله مختلف آشپزخانه هستند. در حالی که نام آنها به طور گیج کننده ای مشابه است، آنها عملکردهای مختلفی را ارائه می دهند که باعث می شود به قدر کافی از هم متفاوت باشند تا از کاربردهای جداگانه آنها اطمینان حاصل شود.

توستر یا آون توستر چی بهتره؟

اگر به‌دنبال گرم کردن، برشته کردن و یخ‌زدایی غذاهای صبحانه هستید، توستر سرمایه‌گذاری خوبی است، اما در صورتی که یک اجاق گاز برای پخت و پز معمولی در خانه داشته باشید. اگر می‌خواهید توستر شما عملکردهای بیشتری داشته باشد، مانند برشته کردن، پختن، کباب‌پز کردن و جوجه گردان، یک آون توستر تهیه کنید. آون توستر طیف وسیع تری را برای برنامه های پخت در اختیار شما قرا می دهد.

توستر نان

توسترها در دو نوع عرضه می شوند ، اما تعداد زیادی از مدلهای مختلف توستر نان برای توسترهای 2 تکه و 4 تکه در بازار موجود است . شما می توانید بر اساس عملکردهایی که توستر خاص ارائه می دهد و تعداد دوستداران نان تست در خانواده خود، بهترین نوع را انتخاب کنید که با نیازهای خود مطابقت دارد.

توستر نان

توسترهای نان برای یک چیز استفاده می شوند: برشته کردن! توسترها دستگاه هایی هستند که از ابزارهای گرم کننده برای برشته کردن و گرم کردن مجدد نان، نان شیرینی، کلوچه و غیره استفاده می کنند. با این حال، آنها را نمی توان برای چیزهای دیگر استفاده کرد.

از مزایای توسترها نیز می توان به اندازه جمع و جور آنها اشاره کرد ، زیرا اکثر توسترها به راحتی حتی در کوچکترین آشپزخانه ها نیز جا می شوند. توسترها به عنوان وسایل سبک آشپزخانه در نظر گرفته می شوند که فضای زیادی روی پیشخوان اشغال نمی کنند . در حالی که مدل های خاصی وجود دارد که در جای زیادی اشغال می کنند، این قانون را می توان به طور کلی برای اکثر توسترها اعمال کرد.

مزایا معایب
توسترها دارای طیف بی پایانی از طرح ها، شکل ها و رنگ ها هستند. تعداد محدودی نان تست، 2 یا 4 برش در هر نوبت برشته کردن
آنها برشته کردن سریع و حتی یکنواخت را ارائه می دهند. اسلات ها فقط انواع خاصی از غذاهای صبحانه را در خود جای می دهند.
اندازه های کاربر پسند و ذخیره سازی آسان را ارائه دهید.

مزایا و معایب یک توستر معمولی نان.

آون توستر

 

با ترکیب توستر و فر چه چیزی به دست می آید؟ آون توستر!

جدا از شوخی، آون توسترها برخی از قابلیت های هر دوی این دستگاه ها را ارائه می دهند. آنها قادر به برشته کردن، گرم کردن و یخ زدایی شیرینی های صبحانه هستند، اما آنها با قابلیتهای کمی از فر همراه هستند. آون توسترها همچنین برنامه های پخت، آب پز کردن، کباب کردن و برشته کردن را نیز ارائه می دهند.

آون توستر

آون توسترها تمام قابلیت های توست کردن که توسترهای معمولی ارائه می‌دهند، در خود دارند، در حالی که به کنترل‌های دما و سرعت ، زمان، و چند ویژگی معمولی فر نیز مجهز هستند . به همین دلیل می توان از این دستگاه برای تهیه غذای  مختلفی استفاده کرد مثل پختن گوشت، پیتزا، درست کردن ساندویچ و آب کردن پنیر.

آون توستر نیز در دو نوع توستر توکار و رومیزی موجود است. تفاوت بین آنها در این است که آیا می توان آنها را جابجا کردیا نه. مدل های رو میزی یا مبله همانطور که از نامشان پیداست روی میز آشپزخانه قرار می گیرند و می توان آنها را به دلخواه جابه جا کرد. از طرف دیگر، مدل های توکار مانند برخی از مایکروویوها در کابینت ها نصب می شوند.

اگر می خواهید درباره آون توسترها بیشتر بدانید، راهنمای جامع در مورد آون توستر  را مطالعه کنید . چه کسی می داند، شاید آنها لوازم خانگی آشپزخانه مورد علاقه بعدی شما باشند.

طرفداران منفی
قابلیتهای توستر و فر را در یک دستگاه ترکیب می کند. آنها با توجه به اندازه خود به فضای پیشخوان زیادی نیاز دارند.
آنها به تایمر مانند مایکروویو مجهز هستند. زمان برشته کردن کمی کندتر است، اما می توانید تکه های بیشتری را همزمان داغ کنید .
تنظیمات دما دقیق را می توان انتخاب کرد.

مقایسه توستر با آون توستر: تفاوت چیست؟

اکنون که تفاوت اصلی بین توستر و آون توستر را می دانید، می توانید تصمیم بگیرید که کدام یک با آشپزخانه شما سازگارتر است. این دو دستگاه از یک جهت شبیه به هم هستند، اما قابلیتهایی که ارائه می دهند تفاوت بزرگی در استفاده روزمره از آنها ایجاد می کند.

بنابراین، توسترها به آن دسته از دوستداران نان تست توصیه می شود که می خواهند صبحانه خود را سریع درست کنند، در حالی که برای به دست آوردن یک برش عالی نان تست، بدشان نمی آید کمی با قابلیتهای آن ور بروند. با این حال، اگر خانواده‌تان از شما انتظار دارد که بتوانید غذاهای متنوعی را با یک دستگاه تک منظوره درست کنید، سرمایه‌گذاری در خرید آون توستر – و اشغال کردن یک قسمت از صفحه کابینت آشپزخانه – ممکن است ایده بدی نباشد.

چرا و چگونه توسترها و اجاق های توستر تفاوت دارند؟

خوب، هر دوی این لوازم آشپزخانه در رنگ‌ها، طرح‌ها و شکل‌های مختلف هستند و این شمایید که تعیین می کنید کدام برای آشپزخانه شما مناسب است – هر دو آنها هم مدلهای مختلفی در ظاهر دارند و هم برنامه های مختلفی ارائه می دهند.

بیایید نگاهی به قابلیت برشته کردن آنها بیندازیم. توسترها اساساً فقط برشته کردن را به عنوان توانایی ویژه خود ارائه می دهند، در حالی که آون توستر گزینه های پخت و پز مختلفی را ارائه می دهند. بنابراین، آیا این بدان معنی است که یک آون توستر برتر است؟

ابداً اینطور نیست! ببینید، همه چیز به خانواده و نیاز آن بستگی دارد.

اگر جاق گاز دارای فری دارید که درست کار می‌کند و کارش را به خوبی انجام می‌دهد و نمی‌خواهید آن را با فری کوچک‌تر جایگزین کنید، بهتر است فقط روی یک توستر نان سرمایه‌گذاری کنید. توسترها نان، کلوچه، نان شیرینی و غیره را کاملاً به دلخواه  شما برشته می کنند. در حالی که ممکن است لازم باشد برای درست کردن نان تست رویایی خود کمی دکمه ها را زیر و رو کنید، نتیجه نهایی ارزشش را دارد.

آون توسترها هنوز هم می‌توانند نان های صبحانه را برشته کنند – و در همان زمان مقادیر بیشتری نسبت به توستر نان را توست کنند، اما هرگز این کار را به خوبی یک توستر نان انجام نمی‌دهند. با این حال، قدرت آنها در جای دیگری نهفته است.

توسترهای نان فقط می توانند کار خود را با غذاهای سفت انجام دهند که در اسلات آنها قرار می گیرند. از طرف دیگر، آون توسترها می توانند انواع مختلف غذا را برشته، گریل، آب پز، آب پز و پخت کنند. حتی اگر به دلایل عجیبی بخواهید خامه پفکی را دوباره گرم کنید، آون توستر آرزوی شما را برآورده می کند. یک توستر نان هرگز قادر به انجام این کار نخواهد بود.

اینجاست که امتیاز دیگری به آون توستر می رسد: برنامه های متفاوتی دارد که می تواند به راحتی جایگزین فر معمولی شود. در حالی که آون توسترها از نظر اندازه کوچکتر هستند و سیستم گرمایش آنها به اندازه اجاق گاز پیشرفته نیست، آنها هنوز هم می توانند تمام عملکردهای فر را در خود جای دهند. می‌توانید بدون مشکل مرغ را کباب کنید، پنیر را آب کنید، و یک کیک کوچک را در آون توستر، بپزید.

اگر از قبل اجاق گاز دارید، ممکن است بخواهید فضای با ارزش بالای پیشخوان را برای وسایل دیگر ذخیره کنید. آون توسترها نسبت به  توسترهای معمولی حجیم و بزرگتر هستند. حتی آون توسترهای نصب شده فضای زیادی را در آشپزخانه شما اشغال می‌کنند که ممکن است برای سایر وسایل بهتر استفاده شود. در مقایسه با آنها، توسترهای نان کوچکتر هستند و پس از استفاده به راحتی قابل نگهداری هستند.

آون توسترها با توجه به قابلیتهای متنوعی که دارند قیمت بیشتری نیز دارند. تفاوت بین قیمت توستر و آون توستر می تواند بیش از 1 میلیون تومان  باشد. بنابراین، اگر نمی‌خواهید برای دستگاهی هزینه کنید که کار مشابه فر شما را انجام می‌دهد – اما نه به همان اندازه – شاید یک توستر معمولی راه مقرون به صرفه‌تری باشد. با این حال، ما به شما نمی گوییم که چگونه پولهای به دست آمده خود را خرج کنید، فقط می خواهیم مطمئن شویم که خوانندگان ما قبل از نهایی کردن خرید از همه چیز آگاه هستند.

توستر یا آون توستر، انتخاب با شماست

انتخاب همیشه با شماست و خواهد بود! شما باید ببینید که شما و سایر اعضای خانواده تان چه چیزی را می خواهید از یک توستر نان یا آون توستر بیرون بیاورید.

مزایا و معایب هر دستگاه در مقاله مقایسه توستر با آون توستر ذکر شده است، فقط باید یک صندلی بنشینید و تصمیم بگیرید که کدام که نیازهای شما را بهتر برآورده می کند.

یا حتی بهتر – هر دو را استفاده  کنید؟

شاید به این مطالب هم علاقمند باشید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا