نکات کاربردی آون توستر

توستر نان چقدر داغ می شود؟

بیشترین درجه حرارت توستر نان

توستر نان چقدر داغ می شود؟

اگرچه توسترها یکی از وسایل کوچک آشپزخانه هستند، اما قدرتمند هستند! توستر نان ممکن است بسیار داغ شود، بنابراین هنگام استفاده از آن احتیاط کنید.

یک توستر نان چقدر داغ می شود؟

اکثر توسترها قادر به رسیدن به دمای 500 درجه فارنهایت هستنددمای توستر شما بستگی به تنظیماتی دارد که از آن استفاده می کنید و مدت زمان روشن بودن توستر.

از آنجایی که این دستگاه ها می توانند به دمای بسیار بالایی برسند، نباید توستر را در حین استفاده بدون مراقبت رها کنید. قبل از استفاده از دستگاه خود اطمینان حاصل کنید که داخل آن تمیز است تا از سوختن خرده غذاهای باقیمانده یا بقایای مواد غذایی که می تواند باعث دود کردن توستر شما شود، جلوگیری کنید .

میانگین دمای یک توستر نان چقدر است؟

به طور متوسط، توستر شما در حین برشته کردن حدود 300-350 درجه فارنهایت خواهد بودخود المنت ها بسیار داغ تر می شوند – بیش از 1000 درجه!

نوشته های مشابه

هرچه تنظیم روی توستر کمتر باشد دمای آن پایین تر خواهد بود. استفاده از تنظیمات بالاتر باعث افزایش دمای دستگاه می شود.

حتما بخوانید: آون توستر جقدر داغ می شود؟

 

فرآیند گرمایش چگونه کار می کند؟

استفاده از توستر بسیار ساده به نظر می رسد – اهرم را فشار دهید و در عرض یکی دو دقیقه نان تست خواهید داشت! اما واقعا توستر چگونه کار می کند؟

توستر شما حاوی سیم هایی است که از آلیاژ نیکل و کروم ساخته شده اند که نیکروم نامیده می شوداین نوع خاصی از مواد است که می تواند بدون ذوب شدن بسیار داغ شود و همچنین می تواند خیلی سریع خنک شود.

وقتی اهرم توستر را فشار می دهید، سیستم گرمایش داخل آن فعال می شود. جریان الکتریسیته به سیم‌های نیکروم می‌رود و باعث می‌شود که آنها تقریباً فوراً گرم شوند. جریان الکتریکی که از سیم ها عبور می کند تابش مادون قرمز تولید می کند.

این گرمای تابشی دمای نان را بالا می برد و در عین حال باعث قهوه ای شدن آن می شود. تنظیماتی که توستر خود را روی آن تنظیم کرده اید، به سیستم گرمایش اجازه می دهد بداند چه زمانی تولید اشعه مادون قرمز را متوقف کند. در این مرحله، نان تست شما بالا می آید و آماده خوردن است!

توستر نان

آیا توستر در بیرون داغ می شود؟

قسمت بیرونی توستر معمولا از پلاستیک یا فولاد ضد زنگ ساخته می شود. توسترهایی که روکش پلاستیکی دارند کمتر از بیرون داغ می شونددر حین استفاده گرم خواهند بود اما آنقدر داغ نیستند که باعث سوختگی شود.

از طرف دیگر، یک توستر استیل ضد زنگ می تواند از بیرون داغ شوددر حالی که برخی از توسترهای فولادی ضد زنگ در لمس گرم هستند، برخی دیگر به اندازه ای گرم می شوند که اگر بخواهید بیرون را در حین استفاده از آن لمس کنید، باعث سوختگی می شوند

اهرم و هر دکمه یا صفحه به گونه ای طراحی شده اند که در حین استفاده از توستر خنک بمانند. قسمت بالای توستر نسبت به کناره های آن بسیار داغ تر می شود، بنابراین هنگام برداشتن نان تست احتیاط کنید.

توسترها خیلی داغ هستند!

یک دستگاه کوچک اما قدرتمند آشپزخانه، توسترها از دمای بالا برای برشته کردن غذای شما استفاده می کنند. مانند هر دستگاهی با منبع گرمایی، هنگام کار با این دستگاه حتماً احتیاط کنید.

 

شاید به این مطالب هم علاقمند باشید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا