راهنمای خرید آون توستر

راهنمای خرید آون توستر: معرفی ۱۰ آون توستر مارک خوب

نکات خرید بهترین مارک آون توستر

خلاصه نوشته
  • چه کسی باید آون توستر بخرد؟
  • نکاتی که باید هنگام خرید آون توستر به آن توجه کرد
  • معرفی 10 آون توستر مارک خوب و برتر بازار

راهنمای خرید آون توستر: آون توستر چه مارکی بخریم؟

آون توستر یک وسیله آشپزخانه فوق العاده پرکاربرد است. با این دستگاه علاوه بر پخت انواع غذاها از فست فود گرفته تا غذاهای سنتی و حتی نان تست کردن،می‌توانید باقیمانده‌ غذا را نیز دوباره گرم کنید. آون توسترها انرژی کمتری نسبت به فر گاز مصرف می‌کنند که به شما کمک می‌کند مصرف انرژی را کاهش دهید و هوای آشپزخانه را گرم نکنید که این موضوع به ویژه در ماه‌های گرم‌تر سال بسیار به درد بخور است. انتخاب یک آون توستر خوب می تواند دشوار باشد. شما می خواهید  دستگاهی انتخاب کنید که امکانات مورد نیاز شما را داشته باشد و در اندازه مناسب باشد (فضای پیشخوان خود را اندازه بگیرید و به ابعاد آون توستر دقت کنید). آون توسترهای زیادی با انواع و اقسام برندها و ویژگیها وجود دارند، اما همه آنها برای برآوردن نیاز شما خوب نیستند. اگر دنبال یک آون توستر معمولی  در حد متوسط ولی با کیفیت و امکانات کامل می گردید که قیمت مناسبی هم داشته باشد ، ما 10 آون توستر مارک خوب را در پایان این مقاله معرفی کرده ایم.


حتما بخوانید: آون توستر را کجا بزاریم؟


چه کسی باید آون توستر بخرد؟

آون توستر وسیله ای چند منظوره است که به شما امکان می دهد با آن نان را برشته کنید و غذا بپزید یا دوباره گرم کنید. این وسیله یک جایگزین خوب برای اجاق گاز فردار معمولی است، به خصوص در ماه های گرم سال که با روشن کردن فر فضای اشپزخانه نیز گرم می شود. همچنین برای استفاده در یک خانه که اجاق گاز صفحه ای دارد یا یک آشپزخانه کوچک دارد و یا جایگزین اجاق گازی که خوب کار نمی کند عالی است. اگر آشپزخانه شما آنقدر فعال است که فر آن اغلب پر است، می توانید از آون  توستر، استفاده کنید. اگر آون توستر با تنظیمات کانوکشن تهیه می کنید، می توانید از آن برای سرخ کردن بدون روغن نیز استفاده کنید . اگر خوب دقت کنید یک آون توستر کانوکشن دار وسیله بهتری نسبت به سرخ کن هوای مستقل است (که در حقیقت یک فر کانوکشن کوچک و گرد است) . دلیلش این است که یک آون توستر می‌تواند همزمان غذای بیشتری را در خود جای دهد و طبق تجربه یکنواخت‌تر پخته می‌شود. اما اگر به دنبال وسیله‌ای کوچک‌تر هستید که کمی غذا را سریع‌تر بپزد (یا برای تصمیم‌گیری بین آون توسترهای کانوکشن و سرخ‌کن‌های هوا کمک بیشتری می‌خواهید )، راهنمای ما را در مورد خرید بهترین هواپز را بخوانید . ما در این راهنمای خرید آون توستر قصد داریم علاوه بر بررسی نکات خرید آون توستر،به معرفی چند برند معروف و معتبر برای خرید نیز بپردازیم.

اگر نمی دانید آون توستر چیست و چه ویژگی هایی دارد پیشنهاد میکنیم مقاله ما را در این موضوع بخوانید:

چطور آون توستر مناسب بخریم؟

آون توستر‌های  مختلفی با برندها و امکانات متنوعی در بازار وجود دارند. برای اینکه بهترین انتخاب را داشته باشید باید به یک سری نکات مهم در هنگام خرید دقت کنید. ما در این راهنمای خرید آون توستر به بررسی نکات خرید این محصول می‌پردازیم. ما پس از صحبت با کارشناسان خبره و انجام تست های مختلف در طول ماه ها، فهرستی از مهم‌ترین ویژگی‌هایی که هنگام انتخاب آون توستر باید به آنها توجه کنید تهیه کردیم:

قیمت آون توستر

آون توسترها می‌توانند از 1 میلون تومان تا بالای 8 میلیون تومان قیمت داشته باشند، اما ما جستجوی خود را بر روی آن‌هایی که بین  1 تا 4 میلیون تومان قیمت دارند تمرکز کردیم. آیا نمی‌دانید بابت پولی که هزینه می کنید چه به دست می آورید؟ هر سطح قیمتی معمولا یک سری امکانات و ویژگی ها در اختیار شما می گذارد:

زیر 2 میلیون تومان:

  • محفظه فر کوچک تا متوسط ​​(که می تواند چهار تکه نان تست یا چند میان وعده یخ زده را در خود جای دهد)
  • تنظیم دما غیر دقیق (معمولا)
  • کنترل های دستی و تایمر
  • لوازم جانبی کمتر (به جای دو قفسه فر، یک قفسه فر را در نظر بگیرید)

بین 2 تا 4 میلیون تومان:

  • محفظه فر متوسط ​​تا بزرگ (که می تواند تا شش یا نه تکه نان تست را در خود جای دهد)
  • تنظیم دمای خوب (معمولا)
  • صفحه نمایش دیجیتال / کنترل های الکترونیکی و تایمر
  • برنامه های پخت از پیش تعیین شده (مانند مواردی که برای پخت پیتزا یا غذاهای منجمد انجام می شود)
  • لوازم جانبی بیشتر (از جمله قفسه های متعدد و تابه های پخت)
  • یک لامپ داخلی فر
  • جوجه گردان
  • فن گردش هوا (کانوکشن)

4 میلیون تومان به بالا:

  • هر چیزی که از یک توستر در بازه 1 تا 4 تا میلیون بدست می آورید
  • تنظیم بهتر دما
  • ویژگی‌های اضافی (مانند حالت‌هایی برای سرخ کردن هوا و کم کردن آب غذا)
  • حالت میوه خشک کن
  • برند معتبر تر و کیفیت بهتر دستگاه از لحاظ طول عمر

 

سهولت کار با دستگاه

جدا از عملکرد خوب دستگاه، کار کردن با یک آون توستر خوب باید برای هرکسی راحت باشد، دکمه ها یا ولوم های کنترلی داشته باشد که به وضوح برچسب‌گذاری شده باشد و صفحه نمایشی خوانا و شفاف داشته باشد. ابتدایی ترین ویژگی های یک توستر باید شامل کنترل های دمای قابل تنظیم (به طور ایده آل بین 150 درجه فارنهایت و 450 درجه فارنهایت)، قابلیت تنظیم روشن کردن المنت بالا یا پایین و یک تایمر است.


حتما بخوانید: راهنمای تنظیم دمای آون توستر


 

وجود المنتهای گرمایشی کمتر لزوماً نشانه قدرت کم و ضعیف دستگاه در برشته کردن نیست

 

گرم کردن یکنواخت

آون توسترها معمولی معمولی دارای یک یا دو المنت حرارتی هستند که هر دو طرف غذا را قهوه ای و برشته می کنند. مدل‌های سطح بالاتر اغلب دارای المنتهای پخت و پز متعدد و قابل تنظیمی هستند که برای پخت با حرارت یکنواخت، پختن با حرارت از بالا به پایین و کانوکشن طراحی شده‌اند که برای پخت سریع‌تر هوای گرم را در اطراف غذا به گردش در می‌آورد. برخی از مدل‌ها دارای المنتهای  گرمایشی منحصربه‌فردی هستند که به سرعت دستگاه را بدون پیش‌گرم کردن تا درجه حرارت مورد نظر گرم می‌کنند، که به شما کمک می‌کند در زمان صرفه‌جویی کنید. با این حال، اگر قصد دارید از آون توستر خود برای درست کردن نان تست یا گرم کردن مجدد پیتزا استفاده کنید، نیازی به هزینه بیش از حد برای مدل های سطح بالاتر یا کانوکشن نیست.

عوامل متعددی در نحوه پخت یکنواخت غذا نقش دارند – فاصله قرار گرفتن غذا از المنتهای گرم کننده، تعداد المنتهای استفاده شده و نحوه قرارگیری المنتها در داخل فر. برخی از آون توسترها، مانند انتخاب خوش قیمت ترین آون توسترها، تنها به دو المنت گرمایش مجهز هستند. اما اگر مدلی دارای المنتهای گرمایشی کمتری باشد، لزوماً نشانه عملکرد ضعیف دستگاه نیست. اگر محفظه فر کوچک باشد، دستگاه برای تنظیم گرما به المنتهای اضافی نیاز ندارد. به عبارت دیگر، شما می خواهید از خرید آون توسترهای بزرگتر با چند المنت اجتناب کنید زیرا آنها نمی توانند گرما را به طور مساوی  در همه جای محفظه آون توزیع کنند. هر چه آون توستر دارای المنتهای گرمایش بیشتری باشد، بزرگتر و گرانتر خواهد بود.

قیمت دستگاه لزوماً با نوع المنتهای گرمایشی مورد استفاده در آون توسترها مرتبط نیست

 

اندازه معقول

ما طیفی از آون توسترها را در اندازه های مختلف بررسی کردیم. برخی از افراد برای کارهای ساده مانند تهیه نان تست یا پخت اسنک و کلوچه ها یک فر کوچک می خواهند. برخی دیگر ممکن است یک سایز بزرگتر را ترجیح دهند، شبیه به اجاق رومیزی، برای پختن پیتزای 20 یا 40 سانتی یا کباب کردن مرغ درسته. به خاطر داشته باشید که یک آون توستر بزرگ می تواند بسیار سنگین باشد و جابجایی در آشپزخانه شما سخت تر است. این به این معنی است که به احتمال زیاد اکثر افراد آن را روی پیشخوان آشپزخانه قرار می دهند. آون توسترها کوچک بسیار سبک تر هستند و راحت تر در کمد قرار می گیرند. ما به شما توصیه می کنیم که یک آون توستر با ظرفیتی انتخاب کنید که به اندازه کافی بزرگ باشد تا نیازهای آشپزی شما را برآورده کند اما به اندازه کافی کوچک باشد تا با محدودیت های فضای آشپزخانه شما سازگار باشد.


حتما بخوانید:آون توستر را کجا بزاریم؟


لوازم جانبی مفید و امکانات اضافی

بیشتر آون توسترها دارای لوازم اولیه یکسان هستند – سینی چربی گیر، طبقه قفسه ای فر، و سینی یا تابه پخت. مدل‌های گران‌تر معمولاً قفسه‌های فر و تابه‌های اضافی مانند تابه‌های کباب‌پز و پیتزا را ارائه می‌دهند. سینی چربی گیر برای گرفتن خرده غذا و روغن آن کاملا ضروری است. اما اگر از قبل یک تابه متناسب با ابعاد آون توستر خود دارید، ممکن است برخی از این لوازم جانبی دیگر چندان مفید نباشند. با این حال، بیشتر آون توسترها ابعاد غیرعادی دارند که با تابه‌های پخت استاندارد مناسب نیستند، بنابراین خوب است که در جعبه آنها سینی سایز متناسب با آون توستر گنجانده شده است. اگر می‌خواهید قفسه‌های فر یا تابه‌های پخت اضافی بخرید، اکثر تولیدکنندگان این قفسه‌ها را به صورت جداگانه به صورت آنلاین می‌فروشند.

لوازم جانبی آون توستر


لینک خرید: برای خرید لوازم جانبی آون توستر کلیک کنید

یک تایمر قابل اعتماد و یک لامپ داخلی امکانات خوبی هستند، اما ضروری نیستند. سایر ویژگی‌ها، مانند حالت‌های پخت خودکار و قفسه‌هایی که با باز کردن درب بیرون می‌آیند، نیز راحت هستند. برخی از ویژگی‌ها ارزش کمتری دارند (ما همه موارد را بررسی کردیم، از توستر/آون توسترها تا مدل‌هایی با جوجه‌گردان داخلی). در نهایت، ما بررسی خود را روی مدل‌هایی متمرکز کردیم که قادر به انجام پخت غذا، برشته کردن (کباب کردن) و سایر کارهای استاندارد بودند.

خرید لوازم آشپزخانه ضروری

فن گردش هوا (کانوکشن)

یکی از ویژگی هایی که سازندگان لوازم خانگی دوست دارند به آن توجه کنند، کانوکشن است، که اساساً به این معنی است که یک فن، هوای گرم را در داخل فر به گردش در می آورد. کانوکشن می‌تواند زمان پخت را کمی کاهش دهد، و آب غذا را کم کند که باعث می‌شود غذاها از بیرون کمی تردتر شوند (این همان چیزی است که هواپز ها در واقع برای سرخ کردن غذا از آن استفاده می‌کنند). اگر علاقه مند به هوا پز هستید و فضای پیشخوان دارید، توصیه می کنیم یک آون توستر با کانوکشن تهیه کنید، زیرا نسبت به سرخ کن های بدون روغن، غذای بیشتری را در خود نگه می دارد و یکنواخت تر می پزد. همانطور که در این مقاله به آن می پردازیم، آون توسترهایی که قابلیت کانوکشن دارند می‌توانند هر کاری را که هواپز می‌تواند انجام دهد  و حتی بیشتر از آن را انجام دهد. اما اگر فضای پیشخوان آشپزخانه کمی دارید و شما نمی‌توانید مقادیر کمتری از غذا بپزید، یک هواپز (سرخ کن بدون روغن) ممکن است بهترین کارایی را برای شما داشته باشد. در خرید آون توستر این مووع می تواند روی قیمت آون توستر اثر زیادی بگذارد.


حتما بخوانید: راهنمای خرید سرخ کن بدون روغن لینک خرید: برای خرید هواپز کلیک کنید

لازم به ذکر است، هنگامی که آون توسترها را برای آزمایش انتخاب کردیم، کانوکشن را یکی از ویژگی‌های ضروری در نظر نگرفتیم (اگرچه تقریباً همه مدل‌های رده بالا این قابلیت را دارند). برای انجام بسیاری از کارهای ابتدایی در آشپزی، داشتن یا نداشتن کانوکشن تفاوت زیادی ایجاد نمی کند. ما یک آزمایش کردیم تا ببینیم کوکی (کلوچه) هنگام پخت در حالت کانوکشن در مقابل تنظیمات استاندارد و بدون کانوکشن، چه تفاوتی دارند. کوکی‌های پخته شده با کانوکشن از بیرون ترد و در مرکز کمی نپخته بودند. کوکی های پخته شده با توستر بدون فن گردش هوا از بیرون ترد و داخل نرم بودند. اما این نتایج باعث نشد که فکر کنیم یک روش بر دیگری برتری دارد.


حتما بخوانیداهنمای خرید آون توستر کانوکشن دار


گارانتی معتبر با زمان ضمانت کافی

صرف نظر از قیمت، اکثر آون های توستر یک سال گارانتی استاندارد ارائه می دهند.اگر بیش از یکسال گارانتی ارائه دهند، نشان دهنده کیفیت بهتر دستگاه است. در هنگام خرید آون توستر حتما به این نکته توجه کنید.

ایمنی

آون توسترها می توانند خیلی سریع داغ شوند که می تواند خطراتی مانند سوختگی و آتش سوزی ایجاد کند. چندین ویژگی به ایمن‌تر شدن آون توسترها کمک می‌کند، از جمله قفسه‌هایی که به‌طور خودکار بیرون می‌آیند تا با باز کردن درب فر به راحتی در دسترس باشند. برخی از مدل‌های آون توستر نیز دارای طرح‌های منحصربه‌فردی هستند که به شما کمک می‌کند هنگام برداشتن غذا، درب داغ را از سر راه شما دور نگه دارد. ویژگی خاموش شدن خودکار برای مواقعی که فراموش می کنید آون توستر خود را خاموش کنید مفید است. استفاده آسان از سینی های چربی گیر به جلوگیری از شعله ور شدن چربی کمک می کند. اگر قصد دارید از آون توستر خود برای پختن گوشت استفاده کنید، این لوازم جانبی بسیار مفید هستند.

تمیز کردن آسان

پختن غذا در آون توستر باعث می‌شود خرده‌های نان یا غذا، روغن و پنیر آب شده در دستگاه بریزند. یک سینی چربی گیر که کف دستگاه را می پوشاند و به راحتی از جلوی دستگاه بیرون می رود، تمیز نگه داشتن آون توستر شما را آسان تر می کند (بعضی از آنها حتی در ماشین ظرفشویی هم قابل شستشو هستند!). اگر مدل شما با مجموعه خاصی از ظروف پخت همراه است، ببنید که آیا قابل شستشو در ماشین ظرفشویی است یا خیر. فضای داخلی نچسب (آسان تمیز شونده) یکی دیگر از ویژگی های مفید برای تمیز کردن آسان است. همچنین مدلهایی که درب دستگاه به جای پایین آمدن از سمت بالا باز می شود، که به شما کمک می کند تا در هنگام بیرون آوردن،غذا به شیشه داخلی درب نخورد. این نکته مهمی در خرید آون توستر است.

نمایشگر

وجود دکمه‌ها و تنظیمات مختلف در آون توستر می‌توان کمک‌کننده باشد. اما گاهی اوقات تعداد زیاد دکمه‌ها می‌تواند شما را سردرگم کند. همیشه بهتر است پیش از استفاده از آون توستر دفترچه‌ی راهنمای آن را مطالعه کنید.

اما نمایشگر محصولی که خریداری می‌کنید باید به‌اندازه‌ی کافی قابل درک باشد تا با تلاش کمی بتوانید طرز کار با دستگاه را یاد بگیرید. سعی کنید در اینترنت یا فروشگاه ویژگی‌ها و امکانات محصول مورد نظرتان را بررسی کنید تا با دکمه‌ها و تنظیمات آشنا شوید.

دیدن غذا از پشت شیشه

بسیاری از غذاها به سرعت در آون توسترها پخته می شوند، بنابراین دیدن مراحل پختن غذا و اتفاقای که در توستر می افتد بسیار مفید و جالب است. درب‌های شفاف و شیشه‌ای بیشتر مدل‌های آون توستر به شما کمک می‌کند از سیاه شدن نان ، خشک شدن پیتزا و دیگر انواع پخت بیش از حد جلوگیری کنید. برخی نیز دارای چراغ های داخلی هستند. که بررسی مواد غذایی را بدون باز کردن درب و از دست دادن حرارت در این فرآیند آسان تر می کند.

وقتی تصمیم می گیرید کدام آون توستر را بخرید، بهتر است ابتدا نوع و حجم پخت و پز، فضای موجود در پیشخوان و بودجه خود را تعیین کنید. همچنین باید ویژگی‌ها و قابلیت‌های خاص دستگاه را که  مناسب سبک آشپزی شما هستند در نظر داشته باشید.


حتما بخوانید: راهنمای خرید سرخ کن بدون روغن

نوع و حجم غذا

یکی از مهم ترین مواردی که هنگام انتخاب خرید آون توستر برای خود باید در نظر بگیرید، تعداد افرادی است که معمولاً برای آنها غذا می پزید و انواع غذایی که در آون توستر خود می پزید. این موضوع به تعیین اندازه آون توستر برای نیازهای شما کمک می کند و به محدود کردن انتخاب شما کمک می کند. توضیحات روی کارتن آون توستر که توسط سازندگان درج می شود معمولاً با ظرفیت تعداد نان، اندازه پیتزا و تعداد مرغ بریان همراه است. به عنوان یک راهنما برای خرید، آون توسترهای کوچک اساساً یک پله بالاتر از یک توستر استاندارد هستند و برای کباب کردن ساندویچ، پختن وعده‌های غذایی منجمد و شام، گرم کردن مجدد پیتزا و تهیه تا 4 برش نان تست عالی هستند. از آون توسترها با ظرفیت کمی بزرگ‌تر می‌توان برای انجام کارهای بزرگ‌تر پخت، مانند برشته کردن مرغ، پخت کلوچه، درست کردن وافل برای ۶ نفر یا گرم کردن پیتزای 30 سانتی منجمد استفاده کرد. بزرگ‌ترین مدل‌ها به‌عنوان اجاق‌های کوچک عمل می‌کنند و اغلب می‌توانند همه چیز را از یک پیتزا 30 سانتی گرفته تا یک کباب کوچک و پخت کیک یا براونی در دو تابه 20*30 سانتی در یک زمان انجام دهند. این مدل‌ها انتخاب عالی برای مجردها یا زوج‌ها ارائه می‌دهند، که ممکن است ترجیح دهند بجای گرم شدن فضای آشپزخانه به خاطر کار با اجاق گاز فردار،از آون توستر استفاده کنند و برای خانواده‌های پرجمعیت و مهمانی های مکرر که نیاز به فضای بزرگ به عنوان گرم کن دارند.

لوازم جانبی توستر


حتما بخوانید:مقایسه توستر با آون توستر


طراحی آون توستر

از آنجایی که آون توستر شما به احتمال زیاد روی پیشخوان شما قرار می گیرد، زیبایی آن  مهم است. آون توسترهای دیجیتال با بدنه فولادی ضد زنگ معمولاً شیک تر و مدرن تر از همتایان مکانیکی خود (با ولوم های چرخان) هستند. پس حتما در خرید آون توستر به این نکته توجه داشته باشید.

 

توان مصرفی آون توستر

آون توستر یک وسیله برقی است و باید در هنگام خرید لوازم برقی به توان مصرفی دستگاه توجه کرد. توان مصرفی آون توسترها معمولا بین ۱۲۰۰ تا ۱۸۰۰ وات است که بسته به مدل و برند، در هر آون توستر متفاوت می‌باشد. همچنین توجه داشته باشید که تعداد المنت‌های دستگاه می‌تواند در توان مصرفی دستگاه مقدار تاثیرگذار باشد، آون توسترها معمولا ۲ یا ۴ المنت دارند که در قسمت پایین و بالای دستگاه تعبیه می‌شوند.

جوجه گردان آون توستر

خیلی از شما می خواهید از آون توستر برای کباب و برشته کردن مرغ کامل استفاده کنید، در این صورت به این نکته توجه کنید که دستگاه مورد نظرتان از نوع آون توستر جوجه گردان باشد. معمولا دستگاه‌هایی که جوجه گردان دارند گنجایش داخلی نسبتا بزرگی دارند که بتواند یک مرغ کامل را در خود جای دهد. بنابراین لازم به ذکر است فضایی که قرار است اشغال شود را در نظر بگیرید.


معرفی آون توستر های مارک خوب بازار

فاکتورهای مهم


آون توستر داتیس مدل DT-725

به دلیل کوچک شدن آپارتمانها و استفاده از اجاق گاز رو میزی،وجود یک وسیله کاربردی مثل  آون توستر در هر آشپزخانه‌ای ضروریست. در بررسی آون توستر داتیس مدل DT-725 باید گفت این دستگاه محصولی با طراحی زیبا و کارآمد است که برای آشپزخانه‌های امروزی طراحی و به بازار عرضه شده است.

شاید علاقمند باشید هر زمان اراده کردید یک اسنک گرم بخورید و یا نان تست گرم شده در صبحانه‌ی خود داشته باشید، با خرید یک آون توستر مناسب، برای این قبیل کار‌های ساده دیگر نیازی به روشن کردن فر نخواهید داشت.

در این پنل 4 برنامه پخت پیش فرض از جمله یخ زدایی،کیک،میوه،پیتزا،مرغ و گوشت وجود دارد و علاوه بر برنامه پیش فرض بصورت 10حالت المنتها،فن و جوجه گردان قابل انتخاب هستند.علاوه براین پنل دارای 8 حافظه جهت ذخیره برنامه دلخواه شما می باشد.در این توستر شما می توانید المنتها را بصورت تکی و همزمان روشن نمایید و زمان و دما را به دلخواه تنظیم کنید.بدنه داخلی توستر تمام لعاب و المنتهای کف مخفی می باشد و به این صورت تمیز کردن درون توستر براحتی انجام می شود.درون توستر 4 طبقه استیل تعبیه شده و همراه با توستر دو عدد شلف یک عدد سینی،دو انبر،سیخ جوجه گردان و یک عدد سبد مخصوص سرخ کردن و خشک کردن میوه وجود دارد.از جمله مشخصات بارز این توستر وجود دو فن به جای یک فن است.یک فن در زیر پنل جهت خنک نگه داشتن پنل و فن دیگر داخل توستر جهت یکنواختی حرارات تعبیه شده است.درب توستر دوجداره است و شیشه داخلی براحتی باز و تمیز می شود.با استفاده از سبد سرخ کن شما براحتی می توانید انواع مواد غذایی را بدون روغن سرخ کنید.به دلیل استفاده از دو فن شما می توانید از آب جهت پخت برخی از نانها استفاده نمایید

آون توستر داتیس مدل DT-725 فضای کمی را در آشپزخانه شما را اشغال می‌کند و می‌تواند به آشپزی‌های شما سرعت ببخشد. این دستگاه دارای جوجه گردان و قابلیت روشن کردن المنت بالا یا پایین است که در توسترهای خوب بازار مشاهده می شود.

ظرفیت این دستگاه 46 لیتر بوده و دارای جوجه گردان و ولوم های کنترل لمسی است و دارای ۸  برنامه ذخیره شده پخت و 4 برنامه خودکار که مجموعا ۱۲ برنامه می باشد است.

آون توستر داتیس مدل DT-725

مشاهده قیمت و خرید در دیجیکالا


آون توستر سان ورد مدل SWF-40R

آون توستر سان‌ورد با ظاهر کلاسیک خود از بهترین برندهای آون‌توستر محسوب می‌شود که مدل SWF-40R را می توان بهترین مدل آن محسوب کرد. اگر می خواهید با این دستگاه غذاهای مختلفی طبخ کنید روی قدرت و ظرفیت بالای این محصول حساب کنید. تایمر و ولوم تنظیمات به کار رفته در آن نیز کارکردن با آن را بسیار آسان می‌کند به طوری که هر کسی می تواند با آن کار کند.

توستر سان‌ورد SWF-40R می تواند تا دمای۳۲۰درجه سانتیگراد گرم شود. تایمر این دستگاه نیز قابلیت تنظیم تا 90 دقیقه را دارد.

آون توستر سان ورد مدل SWF-40R دارای جوجه گردان نیز هست که با این قابلیت، یک توستر واقعا کامل است. این دستگاه ظرفیت 40 لیتر داشته که تقریبا برای استفاده از سینی ها متوسط و پخت غذا برای 4 نفر مناسب است. ضمناً کنترل این دستگاه از طریق ولوم های چرخان است که سادگی کار با آ ن را زیاد می کند.

سان‌ورد از دیگر بهترین مارک آون‌توستر محسوب می‌شود که مدل SWF-40R ازبهترین مدل آن محسوب می‌شود. قدرت و ظرفیت بالای این محصول سبب می‌شود تا بتوانید با کمک آن موادغذایی مختلفی را طبخ کنید. تایمر و پیچ تنظیمات به کاررفته در آن نیز کارکردن با آن را بسیارآسان می‌کند. توستر سان‌وردSWF-40R این قابلیت را دارد تا دمای داخلی آن تا۳۲۰درج سانتیگراد بالا برود. همچنین شما می‌توانید زمان پخت موادغذایی را با کمک این دستگاه تا ۹۰دقیقه تنظیم کنید. همانطور که گفتیم برندهای بسیارزیادی در زمینه تولید این محصول فعالیت دارند که دراینجا تنها برخی از پرفروش‌ترین آنها را به شما معرفی کردیم. این برندها کیفیتی تضمین شده دارند که می‌توانید با خیال راحت برای خرید آنها اقدام کنید.

مشاهده قیمت و خرید در دیجیکالا


آون توستر نوبل کینگ مدل NF-1004

نوبل‌ کینگ جز بهترین مارک آون‌ توستر موجود در بازار محسوب می‌شود که دارای چندین مدل با قابلیت های مختلف است.به صورت کلی می‌توان گفت محصولات این برند براساس استاندارهای روزدنیا ساخته می‌شود و همین موضوع نیز آن را جز بهترین برندهای این حوزه تبدیل کرده‌است.

NF-1004 جز محصولات پرفروش این برند محسوب می‌شود که با کارکرد در ظرفیت کامل خود می تواند به راحتی گوشت را کباب و مرغ درسته را بریان کند. این آون ظرفیتی برابر۴۰ لیتر دارد ، به همین دلیل می‌توانید به راحتی غذاهایی با حجم بالا را نیز در آن قراردهید.

حداکثر دمای استفاده شده برای این محصول ۳۶۰درجه سانتیگراد است که با کمک آن می‌توانید به راحتی انواع موادغذایی را بپزید.

در بدنه این محصول از عایق پشم سنگ استفاده شده است که حین کار، بدنه آن را سرد نگه می دارد و آسیبی به محیط اطراف نمی زند. بدنه خارجی این محصول نیز از استیل ساخته شده و نوعی پوشش ضدلک دارد.

از نقاط قوت این محصول می توان به استفاده از رنگ مقاوم در برابر حرارت و فیوز حرارتی جهت ایمنی محصول اشاره کرد. نقطه ضعف آن نیز نداشتن چراغ داخلی است.

NF-1004

مشاهده قیمت و خرید در دیجیکالا


آون توستر تولیپس مدل OT-A3807

تولیپس از برندهای قدیمی لوازم خانگی است. از نقاط قوت مهم این توستر می‌توانیم به شیشه دوجداره درب، جوجه گردان، فن کانوکشن و 4 المنت در قسمت بالا و پایین دستگاه اشاره کنیم. ابعاد این توستر به گونه‌ای است که فضای زیادی از آشپزخانه شما را نگرفته و ظرفیت 38 لیتری دارد.

این آون توستر دارای صفحه نمایش دیجیتال بوده که زیبایی خیلی جذابی به دستگاه می دهد و همچنین مجهز به قفسه و تایمر است. حداکثر درجه حرارتی آن 230 درجه سانتی‌گراد و زمان تایمر آن حداقل 120 دقیقه بوده و توان مصرفب 1500وات دارد‌. در آون توستر تولیپس مدل OT-A3807 از طریق درب شیشه ای دوجداره و به کمک لامپ روشنایی داخل فر و نمایشگر دیجیتال دستگاه نیز می توان بر مراحل پخت غذا نظارت کامل داشت.

لازم به ذکر است که بدنه این توستر درجه یک ضد زنگ بوده و کیفیت بالایی دارد و از محصولات خانواده برند پاسر خزر است که محصولات خود را تحت لیسانس بوش آلمان تولید میکند.

به کمک ولوم تایمر نیز می توانید بر حسب نوع پخت و حجم مواد غذایی زمان مناسب پخت غذا را تا 60 دقیقه با قابلیت قطع خودکار تنظیم نمایید, این دستگاه دارای میوه خشک کن هم میباشد.

آون توستر تولیپس مدل OT-A3807

مشاهده قیمت و خرید در دیجیکالا


آون توستر اشمیدو مدل ES5500

آون توستر اشمیدو باطراحی مناسب و منحصر بفرد خود، جایگزین مناسب برای فر و ماکروفر میباشد. این دستگاه دارای رنگ بندی متنوع ،صفحه نمایش دیجیتال، برنامه های پخت متنوع ، قفل کودک، دو عدد سینی گرد و مستطیل دورو لعاب به عمق چهار سانت و موتور جوجه گردان  است. همچنین برای چرخش هوای داخل محفظه دستگاه، سازندگان این محصول آن را به  فن تهویه هوا مجهز کرده اند. حتما میدانید که کانوکشن باعث پخت یکنواخت غذا می شود.
پوشش لعاب ضد خش و آسان تمیز شونده  این دستگاه نیز جزء قابلیتهای خوبی است که ییک محصول با کیفیت را روانه بازار ساخته است.  این محصول دارای 55 لیتر ظرفیت بوده که ظرفیت بسیار بالایی در بین هم رده های خود محسوب می شود. فقط توان مصرف آن 2000 وات است که نسبت به همرده های خود که 1500 وات مصرف می کنند، مقداری بیشتر است. البته در هزینه برق تفاوت چندانی نمی کند.
نکته قابل توجه در این دستگاه صفحه کنترل فول تاچ آن است که به زیبایی و سادگی کار با این دستگاه افزوده است.

اشمیدو

مشاهده قیمت و خرید در دیجیکالا


آون توستر کویین هوم مدل QH-9250

آون توستر کوئین هوم مدل QH-9250 با نمای ظاهری زیبا و ظرفیت بالا، انتخاب ایده آلی برای گرم کردن و طبخ انواع غذاهای متنوع با حجم بالا می باشد. استفاده از ورق استیل در طراحی خارجی بدنه، استحکام و زیبایی  آون توستر کویین هوم مدل QH-9250 را دوچندان کرده است. پنل کنترلی در سمت راست تعبیه شده  است که از طریق آنها می توان تنظیمات مرتبط با دستگاه و تنظیم برنامه پخت را انجام داد. توان مصرفی این اون توستر دیجیتالی 50 لیتری، 2000 وات است و دمای آن بین 100 تا 250 درجه سانتیگراد قابل تنظیم می باشد. همچنین درب آون توستر Queenhome QH 9250 به صورت دو جداره مقاوم در برابر حرارت ساخته شده تا مانع از اتلاف انرژی گردد.

فن کانوکشن از دیگر قابلیت های برجسته آون توستر به شمار می آید که با گردش منظم هوا در فضای داخلی، موجب پخت یکنواخت غذاها می شود. این مدل با بهره گیری از کیفیت ساخت بالا از امکاناتی نظیر جوجه‌گردان نیز بهره برده و بدین منظور، آون توستر کویین هوم مدل QH-9250 برای استفاده آسانتر از این قابلیت، میله‌ جداگانه‌ ای به همراه آن ارائه کرده است. زمان‌ سنج آون توستر به گونه ای طراحی شده تا در پایان زمان مشخص، زنگ اطلاع‌ رسانی به صدا در آید و بدین ترتیب می توان از سوختن غذا جلوگیری کرد.

کویین

مشاهده قیمت و خرید در دیجیکالا


آون توستر کاراجا مدل k460

آون توستر کاراجا مدل k460 با ظاهر زیبای خود  که درایای دارای نمایشگر دیجیتال ، پنل لمسی و ولوم استیل برای انتخاب سریع و آسان برنامه پخت است توجه بسیاری از مشکل پسندان را حل کرده است. از طریق پنل کنترلی  می توان تنظیمات مرتبط با دستگاه و تنظیم برنامه پخت را انجام داد. توان مصرفی این اون توستر دیجیتالی 60 لیتری، 1700 وات است و دمای آن بین 100 تا 180 درجه سانتیگراد قابل تنظیم می باشد.

آون توستر کاراجا مدل 460 یک محصول با امکانات و قابلیت های شگفت انگیز می باشد. این آون توستر 60 لیتری دارای 16 برنامه پخت از پیش تعریف شده است .همچنین دارای یخ زدایی، برنامه میوه خشک کن و برنامه های مختلف پخت برای غذاها و کیک و شیرین های مختلف می باشد. این محصول همانند مدل قبلی این برند مجهز به فن کانوکش و فن خنک کننده مدار است. این آون توستر با کیفیت از متریال و قطعات درجه یک وارداتی ساخته شده است.

فن کانوکشن از دیگر قابلیت های برجسته آون توستر به شمار می آید که با گردش منظم هوا در فضای داخلی، موجب پخت یکنواخت غذاها می شود. آون توستر کاراجا مدل k460 علاوه بر داشتن جوجه‌گردا میله‌ جداگانه‌ ای  برای برداشتن مرغ سرخ شده در کارتن محصول تعبیه کرده است.  در این مدل، ولوم تنظیم هم در نظر گرفته شده که نسبت به مدلهایی که این ولوم را ندارد 100 هزار تومان گرانتر بوده ولی ارزشش را دارد.  ضمنا این مدل چراغ داخلی نیز دارد که ممکن است خیلی از توسترهای موجود در بازار از آن بی بهره باشند.

.درب این محصول مانند مدل قبلی دو جداره و پنل کنترل در درب محصول قرار داده شده است. این مدل کنترل لمسی دارد و از طرفی از یک ولوم باکالیت زیبا برای انتخاب آسان برنامه نیز بهره می برد که کاربر می تواد از کلید لمسی یا ولوم برای انتخاب برنامه استفاده کند. تولید کننده کیفیت و دوام محصول را تضمین کرده است. اقلام همراه این دستگاه شامل سینی مخصوص لعاب،سینی طوری،سیخ جوجه گردان،دستگیره مخصوص سینی،دفترچه راهنما می باشند.

آون توستر کاراجا مدل k460

مشاهده قیمت و خرید در دیجیکالا


 

آون توستر بایترون مدل TO-830

در گذشته کمپانی بایترون (Bitron) یک شرکت بین‌المللی موفق آمریکایی است که سال‌ها در حوزه لوازم خانگی و برقی فعالیت می‌کند. در حال حاضر این محصول تحت لیسانس  است که در کشورهای دیگر هم تولید شده و با مرغوب ترین جنس در بازار عرضه گردیده است.

آون توستر بایترون مدل TO-830با رنگ سفید، بدنه و شیشه محکم با پنل لمسی که قابلیت تنظیم برنامه های مختلف رو دارد، از طراحی و زیبایی خاصی برخوردار میباشد.درون محفظه توستر المنت های حرارتی وجود دارد که باعث می شود غذا به خوبی پخت شود.
روشنایی داخل این محصول توسط لامپی داخل فر برای آن تعبیه شده است.این آون توستر مجهز به درب شیشه ‌ای دوجداره مقاوم میباشد که در برابر حرارت مقاوم است و جهت رویت مراحل پخت غذا و نظارت پخت کامل تعبیه شده.از قابلیت دیگر این توستر،دارای کانوکشن، پخت با هوای گرم و دارای سیخ جوجه ‌گردان میباشد.

آون توستر Bitron TO 830، به فن کانوکشن مجهز شده که با ایجاد هوای گرم و یکنواخت در فضای داخلی، پخت بهتری را به ارمغان می آورد. بایترون در سمت راست دستگاه، پنل لمسی طراحی نموده که علاوه بر جلوه زیبا، کار با دستگاه را آسانتر کرده است. همچنین به لطف تایمر 90 دقیقه ای می توان مدت زمان پخت را براساس نوع پخت مواد غذایی بدون زحمت کنترل نمود.

توان مصرفی این اون توستر دیجیتالی 30 لیتری، 1500 وات است و دمای آن بین 100 تا 230 درجه سانتیگراد قابل تنظیم می باشد. ضمنا تایمر آن 90 دقیقه ای است.

آون توستر بایترون مدل TO-830

مشاهده قیمت و خرید در دیجیکالا


آون توستر تولیپس مدل OT-A4507CD

آون توستر تولیپس پلاس  Tulips plus مدل OT-A4507 CD با توان 2000 وات و گنجایش 45 لیتر به شما این امکان را می دهد تا بتوانید به راحتی و با صرف زمان کمی حجم زیادی از انواع مواد غذایی شامل غذاهای گوشتی، نان و… را پخته یا روی قفسه مخصوص،‌ گریل نمایید. این دستگاه دارای  12 برنامه پخت و مجهز به قطعه جوجه گردان بوده و درون محفظه چهار المنت حرارتی به صورت دو المنت در بالا و دو المنت در پایین قرار گرفته اند. از دیگر امکانات این دستگاه سینی توری مخصوص جهت خشک کردن میوه می باشد. از طریق درب شیشه ای دوجداره و به کمک لامپ روشنایی داخل فر و نمایشگر دیجیتال دستگاه نیز می توان بر مراحل پخت غذا نظارت کامل داشت. همچنین دستگیره درب از جنس استیل مقاوم ساخته شده و ظاهری زیبا به آن بخشیده است. آون توستر OT-A4507 CD تولیپس پلاس مجهز به فن کانوکشن و توزیع هوای گرم بوده تا پخت سریع و یکنواختی داشته باشید.

درجه حرارت پخت نیز تا 230 درجه سانتی گراد قابل تنظیم و کنترل می باشد و با توجه به حجم و نوع مواد غذایی می توان دمای مورد نیاز را به آسانی تنظیم نمود. با استفاده از دکمه های عملکرد می توان المنت ها را در 4 وضعیت مختلف شامل وضعیت خاموش، المنت بالا، المنت پایین و هر دو المنت قرار داد. دکمه های دیگر قابل تنظیم در 4 وضعیت خاموش، جوجه گردان، فن هوای گرم و جوجه گردان همراه با فن هوای گرم می باشد. بر حسب نوع پخت و حجم مواد غذایی زمان مناسب پخت غذا تا 120 دقیقه با قابلیت قطع خودکار قابل تنظیم است.

تولیپس

مشاهده قیمت و خرید در دیجیکالا


آون توستر کومتای کد 6020

آون توستر کومتای کد 6020

از دیگر برندهایی که درمیان بهترین مارک آون‌ توستر قرارمی‌گیرد، برندکومتای می‌باشد. محصولات این برند دارای طراحی زیبا و کاربری آسانی است که طرفداران زیادی را به خود جذب کرده‌است. یکی از نمونه های این آون‌ توستر مدل ۶۰۲۰ می باشد که ویژگی‌های جذابی دارد. این نوع آون‌ توستر مجهز به چراغ داخلی است که اجازه می‌دهد به خوبی به روندپخت اشراف داشته باشید.

پزفیت این دستگاه 50 لیتر بوده که برای پخت غذا برای 4 نفر مناسب است. با جوجه گردان این دستگاه نیز به راحتی یک مرغ درسته را بریان کرد.

دقت داشته باشید اگر بعضی از این غذاها را به صورت تکراری درست می‌کنید، می‌توانید از سیستم آشپزی خودکار محصولات این برند نیز استفاده کنید. نکته مثبت این دستگاه دارا بودن سینی گرد برای پیتزا است.

مشاهده قیمت و خرید در دیجیکالا


آون توستر کوئین مدل 9450

آون توستر کوئین هوم مدل QH-9450 با نمای ظاهری زیبا و ظرفیت بالا، انتخاب ایده آلی برای گرم کردن و طبخ انواع غذاهای متنوع با حجم بالا می باشد. استفاده از استیل در طراحی خارجی بدنه، محبوبیت این محصول کویین را دو چندان کرده و پنل کنترلی در سمت راست تعبیه شده که از طریق آنها می توان تنظیمات مرتبط با دستگاه را انجام داد.

توان مصرفی این اون توستر دیجیتالی 50 لیتری، 2000 وات است و دمای آن بین 100 تا 250 درجه سانتی گراد قابل تنظیم می باشد. همچنین درب آون توستر Queenhome QH 9450 به صورت دو جداره مقاوم در برابر حرارت ساخته شده تا مانع از اتلاف انرژی گردد. فن کانوکشن از دیگر قابلیت های برجسته آون توستر به شمار می آید که با گردش منظم هوا در فضای داخلی، موجب پخت یکنواخت غذاها می شود. این مدل با بهره گیری از کیفیت ساخت بالا از امکاناتی نظیر جوجه‌گردان نیز بهره برده و بدین منظور، کویین برای استفاده آسانتر از این قابلیت، میله‌ جداگانه‌ ای به همراه آن ارائه کرده است. زمان‌ سنج آون توستر به گونه ای طراحی شده تا در پایان زمان مشخص، زنگ اطلاع‌ رسانی به صدا در آید و بدین ترتیب می توان از سوختن غذا جلوگیری کرد.

کویین

مشاهده قیمت و خرید در دیجیکالا


خرید لوازم آشپزخانه ضروری

جمع بندی خرید آون توستر

آون توسترها می‌توانند در تهیه صبحانه، میان‌وعده‌ و غذاهای اصلی به ما کمک نند. با چنین تنوع گسترده ای از مدل های موجود، مهم است که حجم و نیازهای آشپزی خود را تعیین کنید، فضای موجود در آشپزخانه خود را در نظر بگیرید و ویژگی هایی را که در پخت و پز روزانه و آماده سازی وعده های غذایی برای شما مفیدتر است، قبل از انتخاب نهایی ارزیابی کنید. ما از طرفداران پر و پا قرص لوازمی هستیم که چند منظوره هستند و قابلیتهای چند دستگاه را در خود دارند و در مقاله خرید آون توستر سعی کردیم مدلهایی معرفی کنیم که قابلیتهای متنوعی دارند. بسته به امکانات و سایز آون توستر و برند آن، با انتخابهای متفاوتی روبرو هستید که طبق نیاز خود می توانید از بین گزینه هایی که معرفی کردیم بهترین انتخاب را داشته باشید. در پایان، قیمت آون توستر و بودجه ای که در اختیار دارید از مهمترین عواملی خواهد بود که در تصمیم نهایی شما موثر است.


شاید به این مطالب هم علاقمند باشید:

منبع
نیویورک تایمزواقعا ساده

14 دیدگاه

  1. سلام وقتتون بخیر، خیلی ممنون از محتوای کامل و ارزشمندتون
    من یک مشاوره خرید میخواستم، توی مجله اقتصاد آفرین خوندم برند کاخلر و فلر قیمتشون نسبت به مدل های دیگه کمتره ولی توی اون رپورتاژ راجب کیفیت و کارایی این دوتا برند نگفته بود
    خواستم ببینم کیفیت این برندها چجوریه و آیا برند دیگه ای هست که هم قیمت خوبی داشته باشه هم کیفیتش خوب باشه؟
    ممنون میشم از راهنماییتون ❤️🙏

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا